דלג לתוכן

קורס איכות השירות

כשאיכות ושירות נפגשים.

זה הזמן שלך להתקדם ולהוביל את תחום איכות השירות בישראל

תחום איכות השירות הוא אחד מהתחומים הצומחים ביות בעשור האחרון. יותר ויותר חברות עסקיות מבינות שבכדי להגדיל מכירות צריך להעניק ללקוחות שירות איכותי וזאת רק על ידי הכשרת כוח אדם למצוינות בתחום.

"עדיף מוצר בינוני עם שירות מצוין מאשר מוצר מצוין עם שירות בינוני"

קורס איכות השירות במכללת מסד ידריך ויעשיר אותך בידע, בכלים ובגישות המתקדמות ביותר מהארץ ומהעולם במטרה להפוך את בוגרי הקורס למנהלי השירות המובילים של העתיד.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

Invalid Email
Invalid Number

הקורס מוצע בשתי אפשרויות לבחירתך: קורס כיתה ו/או קורס ZOOM

מה הבוגרים שלנו אומרים עלינו?

"נהניתי מאוד מהקורס ומהמרצים בפרט. יחס אישי וקבוצתי, תמיד רצון לעזור ולענות על כל השאלות."
מריה שפירא, מבקרת איכות בבית דפוס

"הקורס הזה מעניין וחשוב. יש בו הרבה מאוד למי שבוחר להתחיל לעבוד במקצוע הזה.
כל המרצים מומחים ונותנים הרבה ידע, עוזרים לטפל בטעויות ברמת גבוה ומקצועית."

אנה קובל

"קורס מאוד מעניין, מרצים מעולים. מאוד נוח בתקופה הזאת חתימה דיגטלית על הצהרת בריאות. אווירה כיפית. 
מסבירים עד שבטוחים שמבינים עד הסוף. יוצרים איתי קשר לגבי השיעורי בית - יחס אישי - לא מובן מאליו.
תמיד יש קפה ועוגיות שזה בונוס מבחינתי."

נטלי נובק, R&D Technical Eng. And QC Inspector

"קורס מעניין ומשכיל עם מרצים שמעבירים את הקורס בצורה מאוד מעניינת ועניינית."

תמר דויד, בקרית ומטפלת במתן חן חברה לסיעוד

"רמת הקורס גבוהה יחסית לציפיות שהיו לי, מאוד מרוצה מהיחס והתקשורת בין מרצה‐ סטודנט."

הוד בטואש, מהנדס מים

"כל השיעורים היו מעניינים ומספקים. למדתי המון בעיקר על התהליך שאני מבצע בעבודה היומיומית שלי במפעל."

ניר סביון, מבקר איכות צבע רטוב תעשיות בית‐אל

"קורס שפותח עיניים לדברים שלא שמים לב אליהם ביום יום. למדתי שיטות וכלים שעוזרים הרבה יותר ממה שאפשר לדמיין!"

אדם חסדייה, מנהל חדר בקרה

גלול כלפי מעלה